2Ghent

Brussels

Antwerpselaan 40
1000 Brussels

Foodbag kiest bewust voor het Belgische onafhankelijke fullservicebureau Duke & Grace

Gent, 21 september 2021 - Foodbag, de Belgische maaltijdbox die inzet op lokale en seizoensgebonden producten, gaat in zee met Duke & Grace. Hiermee kiest Foodbag opnieuw bewust Belgisch, en voegt het fullservicebureau Duke & Grace een nieuw klinkende Belgische naam toe aan haar klantenbestand.

Foodbag

Het Belgische Foodbag werd zeven jaar geleden opgericht en fuseerde in 2019 met Smartmat. Onlangs kwam daar nog de overname van 15gram bij. Om de groei van het bedrijf verder te versterken, zocht Foodbag een creatieve partner voor een awareness en acquisitiecampagne. Die vonden ze in het Belgische onafhankelijke fullservicebureau Duke & Grace. Stéphane Ronse, CEO & Founder van Foodbag, is alvast enthousiast: "We hadden onmiddellijk een klik met het team van Duke & Grace en stonden versteld van de professionaliteit en creativiteit van de pitch."

Pieter De Baets, Senior Creative Strategist bij Duke & Grace, vult aan: "Het team is alvast heel enthousiast om samen te werken met Foodbag, de challenger in een snel groeiende markt. Met Foodbag willen we een duurzaam, lokaal én lekker Belgisch merk neerzetten. Het feit dat we verschillende expertises in huis hebben bij Duke & Grace zal daar zeker bij helpen."

De creatieve pitch is de eerste sinds de start van Kenny Vermeulen (ex-Happiness) als Creative Director bij Duke & Grace.